.:Babili is Simulakr:.

Yeni Şeyler ya da Yeniden Yapılanma Üzerine.

Bir Dijital Pazarlama Yöntemi Olarak; Güvenlik Açıkları

Gün geçmiyor ki ünlü bir sosyal medya platformu hakkında güvenlik açığı haberi yayınlanmasın. Bir dijital pazarlama yöntemi olarak güvenlik açıkları; simüle edilmiş yapay gerçekliklerdir ve doğruymuş gibi algılanılması istenilen suni pazarlama haberlerinden oluşur. Facebook ve Twitter başta olmak üzere global sosyal medya platformlarının tamamı kullanıcılarını sistemli olarak tedirgin ederek zihinlerinde kalıcı bir etki bırakan bu yönteme başvurmaktadırlar.

Kullanıcı ilk etapta özel hayatının ihlal edileceği korku ve hissiyatına kapılır. Özel hayatına yönelik bilgilerin çalınacağı endişesi bireylerde ilk süreci başlatır. Bu süreç bireylerin zihinlerindeki sanal aidiyetlik dürtüsünü pekiştirmektedir. Böylece; her güvenlik açığı haberinden sonra bireyler kendilerini sanal platformlara daha yakın ve ait hissedeceklerdir.

Reklamlar

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: